Imorgon åker jag mot ön igen

Nu har jag vart i Stockholm snart två veckor, dom har gått på tok för snabbt.
Jag gillar Stockholm mer och mer.

Jag vill kunna ha mitt hela liv här, mitt jobb, min adress, vårt liv.

Min fina, fina fästman är mer eller mindre i skolan varje dag, varje vardag. Det går bra för honom, han trivs och jag trivs med att han trivs. Tänk att det kunde bli så bra för han till slut fast det var jobbigt på vägen hit?

Jag tycker det är tråkigt att behöva åka tillbaka till den lilla ön, det ska bli skönt att äntligen få hjälp och träffa alla nära och kära.

Vet ännu inte om det handlar om en vecka eller två, det får jag reda på inkommande tisdag. Egentligen spelar det väl egentligen ingen större roll. Han kommer över under helgen och är med mig om det blir två veckor.

Det är bara så jobbigt att åka nu när både Eckerö och Rosella ligger på dock, så jag åker Birka. Jag ska bara slappa och sova, passa på. Jag brukar ha svårt att sova när jag är på ön, kännder mig stressad inombords.

Har äntligen börjat få sovande på grej och såå mycket det gör.

Dags att börja packa nu då...Ska väl göra den vanliga listan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0