Möte med en kär vän

Igår träffade jag äntligen, efter mycket om och men en kär vän som jag inte träffat på "tumis" på länge,länge..
Det var jätte trevligt, givande och avslappnat. För ibland kan det ju bli lite halv krystat att träffas efter en lång tid.

Men vi båda tycker om att prata så vi båda pratade non-stop i två timmar.

Vi lever olika liv, hon är mitt i karriären, som bara går spikrakt uppåt...Jag har ingen som helst karriär att prata om just nu, jag är en bidragstagande dagdrivare med konstant smärta...

Men vi båda har upplevt upp och nergång.

Jag älskar henne för att hon är så fruktansvärt frispråkig och har lyckas skapa sin karriär säkert mycket tack vare det, hon är fortfarande såå mycket hon trots allt detta.

Jag beundar henne för det.

Jag ser fram emot att ses igen, det ger mig nått..Alltså precis så som det ska va i vänskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0